Alternate Text
۱۳۹۵/۱۰/۱۳    ۱۶:۲ 378 کد خبر:951013071305
مشتری مدارترین شرکت‌های پایانه‌دار تجلیل می شوند

مشتری مدارترین شرکت‌های پایانه‌دار تجلیل می شوند

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان گفت: طرح ارزیابی شرکت‌های پایانه‌دار بندر شهید رجایی به منظور معرفی شرکت های برتر با شاخص مشتری مداری تا پایان سال ۹۵ انجام می شود.
به گزارش مانا اله‌مراد عفیفی‌پور در این رابطه اظهار داشت: با توجه به اهمیت مباحث مربوط به مشتری‌مداری در دنیای امروز صنعت حمل‌ونقل دریایی جهان و همچنین با توجه به اینکه حدود ۹۰ درصد فعالیت‌های عملیات تخلیه، بارگیری، انبارداری کالا و کانتینر در بندر شهید رجایی به شرکت‌های بخش خصوصی فعال واگذار شده، ضرورت مانیتورینگ و ارزیابی این شرکت ها از منظر مشتری‌مداری (CRM) بیش از پیش احساس می شود.
وی هدف از اجرای طرح ارزیابی شرکت‌های پایانه‌دار بندر شهید رجایی را ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات ارائه شده از طرف شرکت‌های فعال در این بندر به صاحبان کالا، شرکت‌های کشتیرانی، رانندگان، شرکت‌های لجستیکی و فورواردری، مشتریان و ارباب رجوع عنوان کرد و گفت: امیدوارم با کاهش هزینه ها و افزایش سرعت کار، شاهد رضایت‌مندی و رفاه بیشتر مشتریان و ارباب رجوع در بندر شهید رجایی باشیم.
عفیفی‌پور ضمن بیان این مطلب که ارزیابی شرکت ها در پنج شاخص کلی انجام می شود، افزود: خدمات رفاهی و بهداشتی، چگونگی اخذ و پاسخگویی به نظرات، پیشنهادها و انتقادات مشتریان، چگونگی اطلاع‌رسانی قوانین و مقررات، فرایندهای کاری و شفاف‌سازی، ارایه آموزش‌ به کارکنان شرکت در خصوص نحوه تعامل با مشتریان و اصلاح سیستم‌ و فرآیندها به نحوی که حداقل مراحل بروکراسی و کاغذبازی اداری را داشته باشد، از جمله این شاخص ها محسوب می شود.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: در این راستا فهرست استانداردی تهیه شده و کارگروهی از کارشناسان و مسئولین بندر، شرکت‌های ترمینال‌اپراتور بندر را ارزیابی می‌ کنند.
وی اضافه کرد: تا پایان سال ۱۳۹۵، طی مراسمی سه شرکت برتر معیار مشتری‌مداری معرفی و به آن‌ها لوح تقدیر اعطا‌ء می‌شود.
عفیفی‌پور در پایان ابراز امیدواری کرد: این طرح پس از کسب تجربه لازم در بزرگترین بندر تجاری ایران و با هماهنگی سازمان بنادر و دریانوردی در سایر بنادر ایران نیز اجرا شود.
نظرات کاربران
نظر شما ؟
نام
 
آدرس صندوق الکترونیکی
   
نظرات کاربران