Alternate Text
آرشیو یادداشت
چرا شرکت های کشتیران همچنان در رکود به سر می برند؟
۱۱:۴۹ ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
چرا نمایشگاه صندوق های بازنشستگی مهم است؟
۱۱:۲۷ ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
نگاهی به ماده 191 قانون دریایی ایران مصوب 1343 و اصلاح آن در سال 1391؛
۱۰:۴۰ ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
کشتی سازی داخلی چرا پا نمی گیرد:
۱۲:۱۶ ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
کشتی سازی داخلی چرا پا نمی گیرد؟
۱۱:۱۴ ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
چرا کشتی ساز نمی شویم؟
۱۸:۱ ۱۳۹۵/۰۹/۲۵
دورنمای اقتصاد جهان در سال 2017:
۷:۰ ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
ضرورت اجرای درست اقتصاد مقاومتی چیست؟
۱۰:۱۰ ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
چرا حمل و نقل ترکیبی مهم است؟
۱۴:۵۹ ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
مروری بر کیفیت سرمایه گذاری اخیر هندی ها در صنایع و بنادر ایران
۱۴:۲۳ ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
مروری بر عملکرد هجدهمین همایش صنایع دریایی در جزیره زیبای کیش
۱۴:۳۸ ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
چرا دولت باید از کشتیرانی سودده ملی حمایت کند؟
۱۱:۳ ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
عملکرد و جایگاه شورای عالی صنایع دریایی چگونه باید نظارت شود؟
۱۱:۳۲ ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
در حاشیه کشف بزرگترین محموله قاچاق در کشور
۱۰:۴۹ ۱۳۹۵/۰۵/۰۳