Alternate Text
آرشیو یادداشت
کشتی سازی داخلی چرا پا نمی گیرد؟
۱۱:۱۴ ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
چرا کشتی ساز نمی شویم؟
۱۸:۱ ۱۳۹۵/۰۹/۲۵
دورنمای اقتصاد جهان در سال 2017:
۷:۰ ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
ضرورت اجرای درست اقتصاد مقاومتی چیست؟
۱۰:۱۰ ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
چرا حمل و نقل ترکیبی مهم است؟
۱۴:۵۹ ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
مروری بر کیفیت سرمایه گذاری اخیر هندی ها در صنایع و بنادر ایران
۱۴:۲۳ ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
مروری بر عملکرد هجدهمین همایش صنایع دریایی در جزیره زیبای کیش
۱۴:۳۸ ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
چرا دولت باید از کشتیرانی سودده ملی حمایت کند؟
۱۱:۳ ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
عملکرد و جایگاه شورای عالی صنایع دریایی چگونه باید نظارت شود؟
۱۱:۳۲ ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
در حاشیه کشف بزرگترین محموله قاچاق در کشور
۱۰:۴۹ ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
کالبدشکافی «مدیریت پدرسالارانه» ترمینال ـ اپراتورهای بنادر شهیدرجایی و چابهار
۱۳:۶ ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
غفلت از مکانیسم عرضه و تقاضا
۱۰:۳۹ ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
توصیه های مشفقانه به طرح گنجاندن محتوای علوم دریایی در کتب درسی
۱۱:۵۸ ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
قابلیت ها و مطلوبیت های بندر چابهار از حرف تا عمل؛
۱۰:۳۰ ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
در حاشیه بخشنامه ضدرانتی وزیر راه و شعار اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری
۱۱:۲۱ ۱۳۹۵/۰۲/۰۴