۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۳

بوشهری‌ها هیمنه آمریکا در خلیج فارس را شکستند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه مردم استان بوشهر و رزمندگان این استان بار‌ها هیمنه آمریکا در خلیج‌فارس را شکستند، گفت: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران اکنون در اوج اقتدار و قدرت دفاعی در صیانت از خلیج‌فارس قرار دارد.
کد خبر: ۹۸۸۶۸

بوشهری‌ها هیمنه آمریکا در خلیج فارس را شکستند

 

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر،  ابراهیم رضایی در همایش روز ملی خلیج فارس در موزه منطقه‌ای خلیج فارس بوشهر با اشاره به اینکه همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی جبهه مقاومت در ایران اسلامی شکل گرفت، اظهار داشت: اکنون این درخت تنومند هر سال گسترده‌تر می‌شود و اثرگذاری مهمی در مقابله با استکبار جهانی در منطقه داشته است.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فرهنگ مقاومت در برابر استعمار بیش از پنج قرن است که در استان بوشهر نهادینه است گفت: ۱۰ اردیبهشت سالروز اخراج اشغالگران پرتغالی‌ها به عنوان متجاوزان به خلیج فارس از منطقه است و به‌عنوان روز ملی خلیج فارس در تقویم ایران اسلامی نامگذاری شده است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم ساحل‌نشین خلیج فارس در استان بوشهر در مقابله با تجاوز استعمار به این سرزمین مقتدرانه در دو قرن پیش ایستاده‌اند خاطرنشان کرد: سردار شهید رئیس علی دلواری با مردم این سرزمین تجاوزگران را از بوشهر و تنگستان بیرون کردند و اکنون قبرستان انگلیسی‌های متجاوز در بوشهر موید شکست مفتضحانه استعمار انگلیس در بوشهر است.

رضایی با بیان اینکه اکنون فرهنگ مقاومت ایران اسلامی رژیم صهیونیستی در جهان را به اضمحلال کشیده است گفت: رژیم صهیونیستی که روزی آرزوی نیل تا فرات در سر می‌پروراند اکنون با کشیدن دیوار بلند از خودش محافظت می‌کند و روز به روز به فروپاشی نهایی نزدیکتر می‌شود.

وی با اشاره به شکستن هیمنه آمریکا در خلیج فارس تصریح کرد: سرداران و شهدای مبارزه با آمریکا در خلیج‌فارس به فرماندهی نادر مهدوی در سال ۱۳۶۶ چنان ضربه‌ای به آمریکایی‌ها، ناو و تجهیزات نظامی آنان در خلیج‌فارس وارد کردند که در تاریخ جهان این رشادت و اقتدار رزمندگان بوشهری ثبت شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از امنیت خلیج فارس با تلاش نیرو‌های نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران خبر داد و بیان کرد: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار و قدرت دفاعی در صیانت از خلیج‌فارس قرار دارد.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از تلاش نیرو‌های مسلح در دفاع از مرز‌های ایران اسلامی از جمله مرز دریایی خلیج‌فارس تصریح کرد: سپاه پاسداران با اقتدار و تجهیزات مدرن همواره در خلیج‌فارس تمام تحرکات نیرو‌های بیگانه را رصد می‌کند و با اقتدار و قدرت با متجاوزان و دشمنان برخورد قاطع می‌کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار