۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷

موافقت هیئت وزیران با برنامه اجرایی‌سازی سیاست‌های کلی اقتصاددریا

سخنگوی دولت از موافقت هیئت وزیران با برنامه اجرایی‌سازی سیاست‌های کلی اقتصاددریا خبر داد.
کد خبر: ۹۸۸۹۷
موافقت هیئت وزیران با برنامه اجرایی‌سازی سیاست‌های کلی اقتصاددریا
 
به گزارش مانا، علی بهادری‌جهرمی، سخنگوی دولت روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبه هیئت وزیران گفت: با توجه به اینکه اکنون ۶ ماه از ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد دریا می‌گذرد و در این ابلاغیه مهلت ۶ ماهه برای دولت مقرر شده بود تا برنامه اجرایی‌سازی سیاست‌های کلی اقتصاددریا را در دولت مشخص کند، امروز در  دومین جلسه صحن دولت اعضای هیئت وزیران با این برنامه موافقت کردند و به تصویب دولت رسید.
سخنگوی دولت تصریح کرد: این برنامه از همان روز ابتدایی ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاددریا از سوی رهبری در بخش‌های مختلف دولت با محوریت معاون اول شروع به تدوین شد.
بهادری‌جهرمی اظهار کرد: هر یک از بخش‌ها سهم و وظیفه‌شان در تحقق و اجرایی‌سازی سیاست‌های کلی اقتصاددریا مشخص شده و سعی شده که برای آن ساز و کار پیش‌بینی شود که امکان پیگیری و اجرایی‌سازی بندها و مفاد وجود داشته باشد و یک انسجام در اجرایی‌سازی بندهای مختلف صورت بگیرد.
وی افزود: برنامه نسبتاً جامع و مبتنی بر یک سند است و احکام متعدد بیش از یک ۴۰ حکم به‌صورت مقرره تصویب شده دارد علاوه بر آن یک برنامه اقدام هم تصویب شده که در راستای اجرایی‌سازی سیاست‌های اقتصاددریا در مهلت مقرر قانونی به تصویب هیئت وزیران رسید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار