۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰

برقراری خط مسافری دریایی خرمشهر به بصره و بالعکس

مدیرعامل سازمان حمل و نقل دریایی عراق گفت: برقراری و فعال شدن خط مسافری دریایی خرمشهر به بصره و بالعکس از اولویت مهم و اساسی وزارت حمل و نقل عراق است.
کد خبر: ۹۸۸۹۸
برقراری خط مسافری دریایی خرمشهر به بصره و بالعکس
 
به گزارش مانا، احمد جاسم نعیم مدیرکل سازمان حمل و نقل دریایی عراق ساعتی قبل در نشست راه‌اندازی خط مسافری دریایی خرمشهر به بصره در بندر خرمشهر، اظهار داشت: برقراری و فعال شدن خط مسافری دریایی خرمشهر به بصره و بالعکس از اولویت مهم و اساسی وزارت حمل و نقل عراق است.
وی ادامه داد: هدف اساسی این نشست بررسی فنی، تخصصی و نهایی برای فعال شدن این خط مسافری دریایی است که امیدواریم ظرف دو ماه آینده به صورت رسمی شاهد برقراری سفر دریایی از خرمشهر به بصره و بالعکس باشیم.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل دریایی کشور عراق گفت: به دنبال این هستیم که تعرفه‌ سفر دریایی از بندر خرمشهر به مقصد بصره و بالعکس را به حداقل‌ترین میزان کاهش و یا آن را از بین ببریم.
جاسم نعیم خاطرنشان کرد: آمادگی کامل برای استقبال از مسافران خط دریایی عازم از بندر خرمشهر به بصره در کشور عراق فراهم است.
وی تأکید کرد: ما در سازمان حمل‌و‌نقل دریایی کشور عراق آماده استقبال از سرمایه‌گذاران ایرانی برای ایجاد فضای گردشگری دریایی و اقدامات مربوط به آن هستیم.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل دریایی کشور عراق در پایان نیز از مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر به منظور تعامل، فعالیت و اقدامات مشترک، برای سفر به کشور عراق دعوت به عمل آورد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار