۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۲

۲ نفر در ساحل کنگان غرق شدند

رئیس پلیس شهرستان کنگان از غرق شدن ۲ نفر در ساحل بنک کنگان خبر داد و گفت: متاسفانه تلاش پزشکان برای احیای فرد ۴۱ ساله به همراه فرزند ۱۳ ساله‌اش نتیجه نداد و فوت شدند.
کد خبر: ۹۹۰۹۲

۲ نفر در ساحل کنگان غرق شدند

 

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سرهنگ حمیدرضا حبیبی  با اشاره به اعلام غرق‌شدگی سه نفر در ساحل بنک کنگان اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن سه نفر در ساحل شهر بنک شهرستان کنگان، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۳ بنک برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل حادثه مشخص شد سه نفر برای شنا به پارک ساحلی شهر بنک رفته بودند که با ورود به منطقه ممنوع برای شنا و آشنا نبودن به فنون شنا غرق می‌شوند.

فرمانده انتظامی کنگان با بیان اینکه با حضور گروه‌های امداد و نجات افراد غرق شده از آب بیرون آورده می‌شوند و به بیمارستان امام خمینی شهر کنگان منتقل می‌شوند، اضافه کرد: متأسفانه تلاش پزشکان برای احیای فرد ۴۱ ساله به همراه فرزند ۱۳ ساله‌اش نتیجه نداد و فوت می‌کنند، اما یک نفر دیگر از غرق شدگان نجات می‌یابد.

سرهنگ حبیبی با ابراز تاسف از این حادثه، تاکید کرد: شنا در منطقه ممنوع و به آب زدن بدون آگاهی از عمق آن و نداشتن مهارت کافی در فنون شنا از مهم‌ترین دلایل غرق شدن است که می‌طلبد شهروندان به توصیه‌ها و هشدار‌ها توجه کافی کنند تا شاهد حوادث تلخ برای خانواده‌ها نباشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار