هفته کار و کارگر کرامی باد

      
۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶

شبیه ساز آموزشی دریایی دیجیتالی ساخته شد

شبیه ساز آموزشی دیجیتالی به منظور آموزش دریانوردان، کارکنان بندری و تمامی دست اندرکاران حمل و نقل و صنایع دریایی ساخته شد.
کد خبر: ۹۷۴۰۳

شبیه ساز آموزشی دریایی دیجیتالی ساخته شد

شبیه ساز آموزشی دریایی دیجیتالی ساخته شد

به گزارش گروه بین‌الملل مانا به نقل از portstrategy؛ برای ساخت این شبیه ساز که ۴۰۰ هزار پوند توسط یک شرکت انگلیسی هزینه شده دستیابی به یادگیری مهارت‌های کار در بخش حمل‌ونقل در کوتاهترین زمان ممکن خواهد بود.

بر این اساس تمامی مراحل و عملیاتی که باید در کشتی انجام شود در این سیمیلاتور تعبیه شده و حتی امکان اینکه کار‌بر با جرثقیل‌های بندری نیز آشنا شود، وجود دارد.

کاربران حتی می‌توانند با جرثقیل‌هایی که در این شبیه ساز کار شده در یک محیط امن آشنا شوند حتی شرایطی هنگام آموزش پیش می‌آید که باد‌های شدیدی در داخل سیمیلاتور می‌وزد تا کاربر بتواند کار با آن شرایط را به خوبی آموزش ببیند، حتی امکان کار در شب نیز در این شبیه ساز پیش‌بینی شده است.  

شبیه ساز به گونه‌ای ساخته شده که می‌تواند به مرور زمان تمام عملیات مربوط به کشتی را آموزش دهد به گونه‌ای که کارآموز نیاز به کارآموزی در کشتی‌های تجاری  یا مسافری نداشته باشند.

«Frans Calje»، مدیر اجرایی PD Ports سفارش دهنده این دستگاه در زمینه ساخت این شبیه ساز گفت: فکر ابداع و ساخت چنین سیمیلاتور دیجیتالی از سال ۲۰۲۰ میلادی با سرمایه‌گذاری ما توسط شرکت global sim شروع شده و به مرور تجهیزاتی به آن اضافه شده است تا علاوه بر دریانوردان تمامی دست اندرکاران حمل‌و‌نقل بتوانند هرگونه آموزشی که لازم دارند به صورت دیجیتالی یاد بگیرند.  

وی افزود: این شبیه ساز علاوه بر ایجاد فضای امن برای یادگیری کارآموزان از قانون انتشار کربن پشتیبانی می‌کند و جرثقیل‌هایی که در اطراف این سیمیلاتور پیش‌بینی شده با استفاده از انرژی برقی  بدون انتشار کربن است.  

وی تاکید کرد: این فرصتی است تا رانندگانِ جرثقیل‌های ساحلی بتوانند با درک عمیق از خطرات احتمالی سقوط جرثقیل‌ها و همچنین کاربرد بهتر آشنا شوند.

وی در پایان گفت: این شرکت تصمیم دارد در زمینه آموزش پرسنل دریایی و غیر‌دریایی سرمایه گذاری کرده و یک فضای ایمن، کارآمد و مؤثری برای آموزش نیروی انسانی مهیا کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار