۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۰

کشف ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در بندر بوشهر

فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: با توقیف سه شناور باری بیش از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق از جمله انواع لوازم خانگی کشف شد.
کد خبر: ۹۸۸۳۴

کشف ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در بندر بوشهر

سرهنگ عبدالله خسروی در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر، برخورد با قاچاق کالا در راستای حمایت از تولید را در اولویت دانست و اظهار داشت: یکی از راهکار‌های مهم حمایت از تولید جلوگیری از قاچاق کالا است که در این راستا تیم‌های مقابله با قاچاق در مرزبانی شبانه‌روز در سواحل استان فعالیت می‌کنند.

وی تصریح کرد: مرزبانان در همه سواحل و مرز‌های دریایی خلیج‌فارس شبانه‌روز حضور دارند و با شناور‌های حامل بار قاچاق برخورد قاطع می‌کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به شناسایی شناور‌های حامل کالای قاچاق در سواحل استان بوشهر تصریح کرد با رصد و اشراف اطلاعاتی و اقدامات هدفمند عملیاتی، مرزبانان استان بوشهر موفق شدند سه فروند شناور حامل کالای قاچاق را توقیف کنند.

سرهنگ خسروی با اشاره به کشف انواع محموله‌های قاچاق از این سه شناور گفت: از شناور‌های توقیف شده انواع کولر گازی، لوازم خانگی، وسایل و غذای حیوانات، جارو برقی، گردو و صد‌ها قلم کالای قاچاق کشف شد.

وی با بیان اینکه مرزبانان ضمن توقیف سه فروند شناور پنج متهم را به مراجع قضایی معرفی کردند، خاطرنشان کرد: بر‌اساس ارزیابی‌ها ارزش کالای قاچاق کشف شده از سه شناور توقیفی ۱۱.۳ میلیارد تومان است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن تقدیر از همکاری مردم همیشه در صحنه استان بوشهر افزود: افتخار مرزبانان خدمت به مرزنشینان و استیفای حقوق آن‌ها است و در این راستا ضمن مبارزه با قاچاق و حمایت از تولیدات داخلی، با قاطعیت و هماهنگی مقام قضایی با متخلفان برخورد می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار