روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۷

صدور هشدار دریایی سطح زرد در سواحل استان بوشهر

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به صدور هشدار دریایی سطح زرد در نوار ساحلی استان گفت: در این راستا با افزایش شدت وزش باد ارتفاع موج دریا در خلیج‌فارس به حدود ۲.۵ متر می‌رسد.
کد خبر: ۹۸۶۹۲

صدور هشدار دریایی سطح زرد در سواحل استان بوشهر

فرج‌الله شکوهی پور در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر از افزایش سرعت وزش باد در جهت جنوب شرقی تا جنوب غربی در استان خبر داد و اظهار داشت: در این راستا با افزایش سرعت وزش باد تا ۵۰ کیلومتر در ساعت هشدار دریایی سطح زرد در سواحل استان بوشهر صادر شده است.

وی با بیان اینکه هشدار دریایی سطح زرد تا ۲۰ فروردین در نوار ساحلی استان بوشهر ادامه دارد گفت: ارتفاع موج دریا تا حدود ۲.۵ متر در خلیج فارس و نوار ساحلی استان بوشهر افزایش می‌یابد.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر منطقه اثر هشدار دریایی سطح زرد را سواحل و فراساحل استان بوشهر اعلام و تصریح کرد: در این شرایط جوی باید از تردد دریایی با شناور سبک پرهیز شود.

شکوهی‌پور اختلال در فعالیت‌های دریایی خلیج فارس و خطر غرق شدن را از مخاطرات هشدار دریایی سطح زرد دانست و افزود: باید در این شرایط تمهیدات لازم برای پیشگیری از هرگونه خسارت احتمالی اندیشیده شود.

وی اضافه کرد: همچنین تا پایان هفته در برخی از ساعات با افزایش سرعت باد، سواحل و فراساحل استان بوشهر، به‌ویژه مناطق شمالی و مرکزی استان متلاطم پیش‌بینی می‌شود..

ارسال نظرات
آخرین اخبار