روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۴

تعیین تکلیف ۴ درصد باقیمانده از کالا‌های متروکه سنواتی بنادر بوشهر

مدیرکل بنادر و دریانودی استان بوشهر با بیان اینکه ۴ درصد باقیمانده از کالا‌های متروکه سنواتی بنادر استان در مسیر تعیین تکلیف قرار گرفته است گفت: دستگاه قضا برای خروج کامل کالا‌های متروکه از بنادر استان اهتمام ویژه دارد.
کد خبر: ۹۸۷۸۰

تعیین تکلیف ۴ درصد باقیمانده از کالا‌های متروکه سنواتی بنادر بوشهر

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر محمد شکیبی نسب با بیان اینکه با عزم و اهتمام ستودنی دستگاه قضایی، ۴ درصد باقیمانده از مجموع کالا‌های متروکه سنواتی در بنادر این استان در مسیر تعیین تکلیف و خروج از بنادر است اظهار کرد: در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به استان بوشهر، نگاهی مثبت و سازنده برای تعیین وضعیت کالا‌های متروکه سنواتی ایجاد شده به نحوی که بنادر استان با ترخیص ۹۶ درصد این کالا‌ها در کشور پیشگام هستند.

وی بیان کرد: در زمان انجام سفر رئیس قوه قضاییه دو هزار و ۱۲۹ قلم کالای متروکه سنواتی در بنادر این استان وجود داشت که اکنون به ۱۰۰ قلم کاهش پیدا کرده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: از مجموع ۱۰۰ قلم کالای باقیمانده ۳۰ مورد توقیفی است که فرایند آن در دستگاه قضایی در حال انجام است.

شکیبی نسب افزود: با حجم قابل توجه کالا‌های ورودی به بنادر استان بوشهر می‌طلبد با خروج کالا‌های رسوبی سنواتی فرصت برای رونق و درآمدزایی بنادر استان بوشهر انجام شود.

وی اظهار کرد: خدمات‌رسانی شایسته به تجار و صاحبان کالا در گرو فضای کامل برای انبار و بارانداز است که با ترخیص کالا‌های رسوبی این مهم به خوبی محقق خواهد شد.

شکیبی نسب افزود: حضور مؤثر دستگاه‌های زیر‌مجموعه قوه قضاییه استان در بنادر و روند تخلیه و بارگیری کالا‌ها نویدبخش افقی روشن فرا روی بنادر است که اداره کل بنادر و دریانوردی استان با تمام توان از ظرفیت ایجاد شده استقبال می‌کند.

وی گفت: با ابلاغ سیاست‌های کلی توسعه دریامحور تحرک و پویایی لازم در بنادر استان ایجاد شده که بدون تردید برای دستیابی به نتیجه نهایی باید تمام دستگاه‌های ذی‌ربط با حوزه دریا و دریانوردی پای کار باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار