روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۳

ظرفیت تخلیه و بارگیری بندر دیلم ۲ برابر شد

رئیس اداره بندر و دریانوردی دیلم از پهلوگیری بارج دو هزار تنی در این بندر خبر داد و گفت: در مجموع با اجرا طرح‌های زیرساختی ظرفیت تخلیه و بارگیری در بندر دیلم دو برابر شد.
کد خبر: ۹۸۸۱۰

ظرفیت تخلیه و بارگیری کالا در بندر دیلم ۲ برابر شد

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، رضا نیکو از افزایش طرح‌های زیرساخت بندری در دیلم خبر داد و با اشاره به پهلوگیری بارج دو هزار تنی در اسکله بندر دیلم اظهار داشت: بارج پهلوگیری شده در بندر دیلم به طول ۵۶، عرض ۱۵ و عمق ۳.۷ متر است که استقرار آن از دیرباز مورد مطالبه بندرنشینان دیلمی بوده است.

وی بیان کرد: با هدف افزایش ایمنی و کاهش مدت انتظار شناور‌ها نسبت به به‌کارگیری این فروند بارج در بندر دیلم اقدام شده است.

رئیس اداره بندر و دریانوردی دیلم تصریح کرد: ظرفیت تخلیه و بارگیری بندر دیلم با افزوده شدن یک فروند بارج دو هزار تنی اکنون به یک هزار چهار تُن افزایش پیدا کرده است.

نیکو اظهار کرد: با به‌کارگیری یک فروند بارج جدید اکنون امکان پهلوگیری همزمان هشت موتورلنج فراهم شده است.

فرماندار دیلم نیز گفت: در سفر ریاست جمهور به استان بوشهر استقرار یک فروند بارج به عنوان یکی از درخواست‌های مردمی مطرح شده بود که این مهم با تلاش اداره کل بنادر و دریانوردی استان و تعاونی لنج داران بندر دیلم محقق شد.

محمد اسدی افزود: ترافیک موتورلنج‌ها در آب‌های بندر دیلم همواره خطری برای وقوع آتش سوزی بود که با دو برابر شدن ظرفیت اسکله اکنون امکان وقوع چنین حوادثی به حداقل رسیده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار