روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷
سرپرست اداره کل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی:

فعالیت شرکت‌های خصوصی دریایی کشور در سطح بین‌المللی است

سرپرست اداره کل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی ابراز امیدواری کرد: فعالیت شرکت‌های خصوصی فعال در حوزه دریایی در بنادر سراسر کشور در سطح و تراز شرکت‌های بین‌المللی است.
کد خبر: ۹۸۸۱۳

فعالیت شرکت‌های خصوصی دریایی کشور در سطح بین‌المللی است

به گزارش مانا، سرپرست اداره کل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی عملیات راهنمایی و یدک‌کشی را از ارکان مهم فعالیت‌های حوزه دریایی سازمان دانست و گفت: این عملیات در سه حوزه شمال، جنوب غرب و جنوب شرق در حال انجام است.

اله مراد عفیفی‌پور امروز در آیین امضای قرارداد اجرای عملیات هدایت، پهلو دهی و جداسازی کشتی‌ها در حوزه شمال کشور در منطقه ویژه اقتصادی نوشهر اظهار کرد: عملیات راهنمایی و یدک کشی از ارکان مهم فعالیت‌های حوزه دریایی سازمان بنادر و دریانوردی است.

وی گفت: عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی‌ها در سه حوزه شمال، جنوب غرب و جنوب شرق کشور در حال انجام است که قرارداد حوزه شمال کشور در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر به امضا رسید.

بر اساس این گزارش، با حضور سرپرست اداره کل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی و مدیران کل بنادر شمالی، قرارداد مربوط به اجرای عملیات هدایت، پهلو دهی و جدا سازی کشتی‌ها در حوزه شمال کشور در منطقه ویژه اقتصادی نوشهر به امضا رسید.

در این آیین، قرارداد اجاره شناورها به منظور عملیات هدایت، پهلو دهی و جدا سازی کشتی‌ها در حوزه شمال کشور به امضای حسین یونسی، مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان به نمایندگی از بنادر شمالی و سیاوش رضوانی مدیر عامل شرکت مهندسی و خدمات دریایی نگین سبز خاورمیانه رسید.

همچنین مدیران کل بنادر گیلان، مازندران و امیر آباد در خصوص مشکلات و چالش‌های موجود در زمینه انجام عملیات هدایت، پهلو دهی و جداسازی کشتی‌ها در حوزه شمال کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند و خواستار رفع این مشکلات از سوی شرکت پیمانکار طرف قرارداد شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار