۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱

ترخیص ۵۵ دستگاه خودرو امدادی هلال احمر از گمرک بوشهر

معاون پشتیبانی و منابع انسانی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از ترخیص ۵۵ دستگاه خودرو امدادی این جمعیت از گمرک بوشهر خبر داد و گفت: جمعیت هلال احمر با تقویت ناوگان امدادی به استقبال نوروز ۱۴۰۳ می‌رود.
کد خبر: ۹۸۴۶۰

 

ترخیص ۵۵ دستگاه خودرو امدادی هلال احمر از گمرک بوشهر

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر،  وحید کیانفردر نشست با مدیرکل بنادر و دریانوردی و ناظر گمرکات استان بوشهر با اشاره به برنامه‌ریزی برای برنامه‌های ایام تعطیلی نوروز، اظهار داشت: با درایت و پیگیری رئیس جمعیت هلال احمر فرآیند ترخیص خودرو‌های امدادی به سرانجام رسید.

وی با تقدیر از تعامل سازمان بنادر و دریانوردی و اداره کل گمرک بندر بوشهر در سیر ترخیص خودرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر گفت: با توجه به مأموریت‌های محوله هلال احمر در حوزه بحران و حوادث کشور هر فرایند که سبب تسریع در مسیر ترخیص خودرو‌های امدادی صورت گرفته است بی شک فرایند آن را در عملیات‌ها شاهد خواهیم بود.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی جمعیت هلال احمر افزود: با  پیگیری رئیس این جمعیت و مصوبات هیئت دولت با توجه به اهمیت تقویت ناوگان امدادی مقرر شد تا  ترخیص و سیر تشریفات اداری و سازمانی آن تسهیل شود.

کیانفر با اشاره به ترخیص ۵۵ دستگاه خودرو امدادی از گمرک بوشهر بیان کرد: جمعیت هلال احمر با تقویت ناوگان امدادی به استقبال نوروز ۱۴۰۳ می‌رود.

معاون حقوقى و امور استان‌ها جمعیت هلال احمر و رئیس ستاد تسهیلات نوروزی در جمعیت هلال احمر با اشاره به حجم سفر‌های نوروزی و شروع آن در هفته‌های آتی گفت: وقتی به آمار تردد‌ها و همچنین مأموریت‌های امدادی تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر در ایام طرح ملی نوروزی نگاه می‌کنیم بی‌شک اهمیت تقویت ناوگان امدادی و خودرویی بیشتر به چشم می‌آید.

درویش‌پور با تاکید به تقویت ناوگان امدادی و خودرویی هلال احمر یادآور شد: از زمان حضور دکتر کولیوند  رئیس جمعیت هلال احمر پیگیری‌های موثر در خصوص ورود خودرو‌ها با قابلیت‌های عملیاتی بیشتر برای خدمت‌رسانی به مردم در دستور کار قرار گرفت که امروز شاهد ترخیص ۵۵ دستگاه از خودرو‌های امدادی از گمرک استان بوشهر هستیم.

محمد شکیبی نسب، مدیرکل سازمان بنادر و دریانوردی استان بوشهر با تقدیر از عملکرد جمعیت هلال احمر تصریح کرد: این سازمان در راستای تحقق مسیر خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مردم با توجه به فعالیت‌ها و خدمات امدادی و عام‌المنفعه جمعیت هلال احمر، از همه ظرفیت خود در ترخیص سریعتر این خودرو‌ها استفاده خواهد کرد.

مدیرکل گمرک استان بوشهر هم از بکارگیری حداکثری ظرفیت این مجموعه در انجام مراحل ترخیص خودرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر از گمرک بندر بوشهر خبر داد.

سلیمانی نقش جمعیت هلال احمر در حوزه بحران و حوادث گوناگون را موثر خواند و افزود: خوشحالم که در انجام فرایند الحاق ۵۵ دستگاه خودرو جدید به ناوگان امدادی جمعیت هلال احمر شریک بوده‌ایم و امیدواریم که همواره بتوانیم به‌عنوان یک دستگاه در کنار جمعیت هلال احمر به تقویت این سازمان برای خدمت‌رسانی به مردم به نوبه خود موثر باشم.

بر اساس این گزارش مابقی خودرو‌های امدادی نیز در فرآیند ترخیص و خروج از گمرک به‌زودی انجام خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار