۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴

برگزاری نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک روسیه «ترانس راشا»

نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک روسیه «ترانس راشا» از ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ تا ۲ فروردین ۱۴۰۳ در شهر مسکو کشور روسیه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۸۵۶۰

 

برگزاری نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک روسیه «ترانس راشا»
به گزارش مانا، بیست و هشتمین نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک روسیه (transrussia) بزرگترین و جامع‌ترین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و مدیریت زنجیره تامین و توزیع بین المللی در روسیه و کشور‌های مستقل مشترک المنافع  است که جامعه حوزه حمل و نقل و فعالان حرفه‌ای صنعت لجستیک و صاحبان محموله‌ها را هر ساله گرد هم می‌آورد.

با توجه به اهمیت این نمایشگاه، جمهوری اسلامی ایران پاویون ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است که بر این اساس، گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به همراه چند شرکت دیگر ایرانی مرتبط با حوزه ترانزیت و لجستیک در پاویون ایرانِ این نمایشگاه حضور فعال دارند.

بیش از ٥٠٠ غرفه گذار و ٢٢٠٠٠ بازدید کننده هرساله یکدیگر را در نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و مدیریت زنجیره تامین و توزیع مسکو ملاقات می‌نمایند تا به آینده این صنعت شکل تازه‌ای ببخشند.

 شایان ذکر است از اولین دوره برگزاری این نمایشگاه در سال ١٩٩٦، وزارت راه، ترابری و حمل و نقل کشور روسیه به همراه فدراسیون بین المللی ترخیص کاران کالا به طور مشترک به حمایت از این رویداد ادامه داده اند.

نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و مدیریت زنجیره تامین و توزیع مسکو برنده جوایز فراوانی دربخش‌های مختلف این صنعت بوده است که از طرف اتاق بازرگانی و صنعت روسیه و اتحادیه غرفه گذاران و برگزار کنندگان نمایشگاه‌ها به این نمایشگاه اعطا شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار