روز ملی خلیج فارس گرامی باد

      
۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵
صفایی:

سفر‌های نوروزی دریایی ایمن انجام شد/پیگیر اختلاس در اداره بندر امام هستیم

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: مجموع سفر‌های دریایی نوروزی نسبت به سال قبل تغییری نداشت.
کد خبر: ۹۸۶۹۹

سفر‌های نوروزی دریایی ایمن انجام شد/پیگیر اختلاس در اداره بندر امام هستیم

به گزارش خبرنگار مانا علی‌اکبر صفایی در نشست خبری ارائه اقدامات و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در نوروز ۱۴۰۳ که در محل این وزارت‌خانه برگزار شد با بیان اینکه از ۲۴ اسفندماه تا ۱۷ فروردین‌ماه حدود ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار سفر دریایی در بنادر کشور انجام شده است، تصریح کرد: این رقم نسبت به سال قبل تغییری نداشت.

وی رقم یاد شده را مجموع سفرهای دریایی و گردشگری دریایی اعلام کرد و افزود: در بخش سفرهایی دریایی سه میلیون و ۸۰۰ هزار سفر ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶ درصد رشد داشت اما در بخش گردشگری دریایی با ثبت دو میلیون ۷۰۰ هزار سفر شاهد کاهش ۷ درصدی بودیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص ایمنی سفرهایی دریایی نوروزی نیز خاطرنشان کرد: طی مدت یاد شده ۲۴ پیام سانحه دریایی در بخش جستحو و نجات(SAR) دریافت و رسیدگی شد و خوشبختانه هیچ سانحه منجر به فوت در این ایام نداشتیم.

صفایی همچنین گفت: در روزهای نوروز ۶ هزار نفر از پرسنل سازمان بنادر و دریانوردی در بنادر به مسافران خدمات رسانی کردند.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در خصوص خبر اختلاس در اداره بنادر و دریانوردی بندر امام(ره) نیز با اعلام عذرخواهی از مردم برای این رخداد، تصریح کرد: همه توان خود را با کمک دستگاه‌های نظارتی و قوه‌قضاییه برای بازگشت این مبلغ و مجازات فرد خاطی به کار گرفته‌ایم.

وی فرد خاطی را آرش اشتری معرفی کرد و ادامه داد: این فرد مبلغ ۱۰۸ میلیارد تومان اختلاس کرده که به سرعت از سوی حراست مجموعه کشف شد و با حمایت اداره اطلاعات و اطلاعات سپاه شهرستان اقدامات لازم برای بازگرداندن این مبلغ و دستگیری فرد خاطی در جریان است که به زودی اخبار آن به اطلاع عموم خواهد رسید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار