روز ملی خلیج فارس گرامی باد

      
۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰

سفر دریایی ۲۳ میلیون نفر گردشگر نوروزی به ثبت رسید/ فعالیت نوروزی ۴۰ هزار فروند شناور مسافری و ۶۰۰ هزار فروند شناور گردشگری

معاون گردشگری کشور و رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، گفت: در مجموع آمار جابه‌جایی مسافران نوروزی از طریق دریایی در بازه زمانی ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۲۴ فروردین ماه امسال، ۲۳ میلیون و ۶۱۷ هزار و ۲۷۱ نفر ثبت شده است.
کد خبر: ۹۸۷۵۳

سفر دریایی ۲۳ میلیون نفر گردشگر نوروزی به ثبت رسید/ فعالیت نوروزی ۴۰ هزار فروند شناور مسافری و ۶۰۰ هزار فروند شناور گردشگری

علی اصغر شالبافیان در گفتگو با خبرنگار مانا در خصوص آمار مسافرت‌های دریایی انجام شده از تاریخ ۲۴ اسفند ماه سال گذشته تا ۲۴ فرودین ماه ۱۴۰۳ اظهار داشت: بر‌اساس آمار اخذ شده، ورود و خروج مسافر دریایی در بنادر جنوبی و جزایر خلیج فارس در مدت مذکور، چهار میلیون و ۶۱۵ هزار و ۵۵۸ نفر به ثبت رسیده است.

معاون گردشگری کشور و رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر ادامه داد: همچنین ورود و خروج  سه میلیون و ۳۵۲ هزار و ۵۶۲ نفر به عنوان گردشگر دریایی در بازه زمانی ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۲۴ فروردین ماه امسال به ثبت رسیده است.

به گفته وی، در مجموع آمار جابه‌جایی مسافران نوروزی از طریق دریایی در بازه زمانی یک ماهه، ۲۳ میلیون و ۶۱۷ هزار و ۲۷۱ نفر ثبت شده است.

این مقام مسئول در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، همچنین ورود و خروج شناور مسافری در آب‌های جنوبی کشور در این مدت را ۳۹ هزار و ۹۸۳ فروند اعلام کرد.

شالبافیان، همچنین ورود و خروج شناور تفریحی را در بازه زمانی ۲۴ اسفند ماه تا ۲۴ فرودین ماه ۱۴۰۳ را ۶۳۷  هزار و ۶۳۱ فروند اعلام کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار