روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶

توقیف ۳ شناور حامل ۳.۴ میلیارد تومان کالای قاچاق در سواحل بوشهر

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف سه شناور با کشف ۳.۴ میلیارد تومان کالای قاچاق در سواحل استان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۸۶۵۴

توقیف ۳ شناور حامل ۳.۴ میلیارد تومان کالای قاچاق در سواحل بوشهر

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سرهنگ عبدالله خسروی  با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در امر مقابله و مبارزه با کالای قاچاق اظهار داشت: مرزبانان با اشراف اطلاعاتی از اقدام قاچاقچیان مبنی بر حمل کالای قاچاق و احتمال تخلیه غیرمجاز، بلافاصله بررسی ویژه موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران مرزبانی استان بوشهر در اقدام به موقع سه فروند شناور حامل کالای قاچاق را در سواحل استان بوشهر شناسایی و توقیف کردند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر افزود: از این سه شناور توقیفی یک‌هزار و ۶۰۰ دست پوشاک، ۳۱ هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، دو هزار عدد لوازم جانبی موبایل، دو هزار عدد لوازم التحریر، ۲۰۰ کیسه گردو معادل پنج تُن و دیگر کالا‌ها کشف شد.

سرهنگ خسروی ارزش کالا‌های مکشوفه قاچاق را برابر نظریه کارشناسان ۳.۴ میلیارد تومان عنوان و بیان کرد: در این راستا دو نفر متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.  

وی خاطرنشان کرد: مرزبانان با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی در  سواحل استان و مرز دریایی خلیج فارس و کنترل دقیق شناور‌ها از ورود هرگونه کالای قاچاق جلوگیری و عرصه را بر قاچاقچیان و مجرمین و افراد سودجو تنگ می‌کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار