روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳

شرکت ۳۵۰ شناور در رژه بزرگ اقتدار بسیج دریایی مردم پایه در سواحل بوشهر

رژه بزرگ اقتدار بسیج دریایی مردم پایه شامل ۳۵۰ شناور صیادی، لنج، قایق و تجهیزات نیروی دریایی سپاه در حمایت از انتفاضه فلسطین در خلیج‌فارس نوار ساحلی بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۸۶۷۱

شرکت ۳۵۰ شناور در رژه بزرگ اقتدار بسیج دریایی مردم پایه در سواحل بوشهر


به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با گرامیداشت روز جهانی قدس با اشاره به رژه قدرت دریایی بسیج دریایی مردم پایه اظهار داشت: در این همایش و رزمایش 350 شناور بسیج دریایی مردمی به همراه تجهیزات نیروی دریایی سپاه در ساحل بوشهر رژه رفتند.

سردار حیدر هنریان مجرد با اشاره به اقتدار و توان نیروی دریایی با همراهی بسیج دریایی مردمی خاطرنشان کرد: امروز در آستانه روز جهانی قدس بخشی از اقتدار بسیج دریایی مردم پایه به نمایش گذاشته شد.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی به زوال و نابودی نزدیک می‌شود گفت: شمارش معکوس نابودی رژیم صهیونیستی و غاصب اسرائیل آغاز شده است.

وی یکی دیگر از پیام‌های این رژه دریایی را به رژیم کودک‌کش صهیونیستی دانست و بیان کرد: پیام رژه بزرگ اقتدار بسیج دریایی مردم پایه این است که ما حامی ملت مظلوم فلسطین هستیم و در هیچ شرایطی این مردم را تنها نمی‌گذاریم.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه اضافه کرد: برای نابودی رژیم اشغال‌گر قدس ثانیه‌های آخر عمر این رژیم جنایتکار را لحظه شماری می‌کنیم.

سردار هنریان مجرد با اشاره به اقتدار نیروی دریایی سپاه در خلیج‌فارس تصریح کرد: با توجه به همه سامانه‌های اشراف اطلاعاتی که در اختیار منطقه دوم دریایی سپاه است الحمدلله اکنون در سطح‌، زیرسطح و در هوا خلیج فارس مورد رصد است.

وی اضافه کرد: با این سامانه‌ها تمام حرکت‌ها، تحرکات و رفتار دشمن به ویژه آمریکایی‌ها مورد رصد و دید رزمندگان اسلام قرار دارد و امیدوارم دشمن هیچ گاه خطایی محاسباتی انجام ندهد چون تمام رفتار آنان به‌صورت شبانه‌روزی پایش می‌شود.

بر پایه این گزارش در آستانه روز جهانی قدس، رژه اقتدار شناوری مردمی بسیج دریایی نیروی دریایی سپاه در پهنه خلیج‌ فارس باشکوه خاصی برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار